Технологія проколу під асфальтом може застосовуватись у різних випадках, але найпоширенішим випадком для використання такого методу підземного монтажу є проведення пучка труб.
Нерідко цей вид монтажних робіт застосовується для монтажу одиничної труби великого діаметра, розмір якої не перевищує 80 см.
І незважаючи на те, що технологія проведення такого виду робіт зрозуміла багатьом споживачам, не кожен розуміє всю відповідальність і серйозність проведення горизонтально-спрямованого буріння компанією Energobest. До проколу під дорогою пред’являють серйозні вимоги та жорсткі правила, що передбачають максимальну точність виконання поставленої роботи. Насамперед такі вимоги спрямовані на те, щоб зберегти ландшафт, цілісність верхніх шарів ґрунту та безпосередньо дорожнього полотна.
Технологічний процес проколу під дорогою виконується кілька етапів. На першому етапі проводиться аналіз об’єкта та вивчаються властивості ґрунту. На підставі отриманих даних складається план подальших дій, з урахуванням наявних на об’єкті споруд та будівель. Після цього співробітники профільної компанії розраховують траєкторію подальшого буріння.
Сам процес буріння дещо відрізняється від класичного траншейного методу, оскільки для прокладання систем комунікацій у ґрунті створюються лише вхідні та вихідні котловани, а сам процес монтажу відбуватиметься під землею без руйнування верхніх шарів ґрунту. Після оформлення пілотних свердловин голівка бура вводиться в грунт і за допомогою спеціального тиску проходить по заданій траєкторії. Дана особливість не вимагає регулювання рівня ґрунтових вод і дозволяє додатково ущільнити ґрунт, виключаючи будь-яку ймовірність подальшого просідання верхніх шарів ґрунту.